Podstawowe informacje o programie wraz z opisem
wybranych modułów
Program
mAsystent stanowi połączenie programu do zarządzania informacją
osobistą typu PIM (ang. Personal Information Manager) z
oprogramowaniem do zarządzania relacjami z klientami czyli CRM (ang.
Customer Relationship Management). Jednakże w odróżnieniu od
rozbudowanych rozwiązań typu CRM, mAsystent jest prosty w obsłudze
przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej funkcjonalności oraz
specyficznych funkcji dostępnych w produktach typu PIM.
Dane, które wprowadzane są do programu podzielono na
dwie kategorie. Pierwsza kategoria to DANE PRYWATNE, do których ma
dostęp tylko i wyłącznie użytkownik korzystający z programu mAsystent
na swoim komputerze. Dane te przechowywane są w postaci zaszyfrowanej
na dysku komputera na którym zainstalowano program. Druga kategoria to
DANE SŁUŻBOWE zwane także wspólnymi lub firmowymi. Do tych danych,
również przechowywanych w postaci zaszyfrowanej, mają dostęp inne
osoby pracujące w tej samej sieci LAN. Dzięki temu można pracować na
wspólnej bazie adresowej, wspólnych wzorach dokumentów itp.
Program mAsystent składa się z następujących
modułów:
-
PLAN DNIA - przedstawia grafik zajęć w
danym dniu, uwzględniając spotkania, zadania, terminy lub nawet
imieniny osób z znajdujących się w bazie adresowej. Wyświetla
także kartkę z kalendarza w której znajdują się różne informacje
takie jak np. kto ma imieniny, wschód/zachód słońca, biorytm itp.
-
GRAFIK TYGODNIOWY - prezentuje wszystkie
zaplanowane terminy spotkań, zajęć itp. w układzie tygodniowym
tzn. od poniedziałku do niedzieli.
-
TABELA TERMINÓW - przedstawia listę
wszystkich terminów, które są wprowadzone do programu mAsystent. Z
tego miejsca w łatwy sposób można nimi zarządzać, usuwać
nieaktualne wpisy, udostępnia terminy innym osobom itd.
-
ZADANIA PRYWATNE - czyli lista spraw do
załatwienia (ang. To-Do list) prezentuje zadania, które należy
wykonać np. do końca miesiąca napisać sprawozdanie.
-
SKARBIEC - umożliwia przechowanie
informacji, które nie powinny wpaść w niepowołane ręce. Do tych
informacji zaliczamy hasła, numery kart kredytowych, kody PIN itp.
Dostęp do tych danych może być ograniczony przez ustawienie
dodatkowego hasła. Ponadto dane są szyfrowane na kilku poziomach
co uniemożliwia ich odczytanie przez osoby nieuprawnione.
-
ROCZNICE - przechowuje różnego rodzaju
terminy rocznicowe. Dzięki temu już nigdy nie zapomnicie Państwo o
rocznicy ślubu czy urodzinach lub imieninach szefa. Natomiast
jeżeli chodzi o imieniny, urodziny osób z baz danych to podczas
dodawania osoby do bazy można zaznaczyć, aby komputer
automatycznie przypominał uroczystościach dot. wybranej osoby.
-
NOTATKI - jak sama nazwa sugeruje służą
do sporządzania notatek, które są odpowiednikami żółtych karteczek
przyklejanych do monitora lub lodówki.
-
ADRESY INTERNETOWE służą do
przechowywania ważnych adresów stron, serwerów do których np.
dostęp uzyskuje się na hasło.
-
KALENDARZE - zawiera podgląd kalendarzy w
układzie miesięcznym, 3-miesięcznym, półrocznym oraz rocznym. W
sposób graficzny prezentowane są dni w których macie Państwo
zaplanowane jakieś wydarzenie np. delegację, spotkanie, termin
rocznicowy itp..
KONTAKTY PRYWATNE służą do przechowywania danych teleadresowych
osób, z którymi utrzymujecie Państwo kontakt. Oprócz telefonów i
adresów do każdego kontaktu można dodać zdjęcie lub pliki
załączników. Co więcej jednym kliknięciem można zobaczyć na mapie
gdzie mieszka dana osoba! Do tych danych nikt oprócz Państwa nie
będzie miał dostępu.
-
KONTAKTY BIZNESOWE* podobnie jak powyższe
służą do przechowywania danych teleadresowych ale przede wszystkim
firm i osób, z którymi utrzymujecie Państwo kontakty służbowe.
Inni pracownicy korzystający z programu mAsystent będą mieli
podgląd i możliwości modyfikacji danych wprowadzonych w tym
miejscu. Co więcej można przygotowywać wydruki spersonalizowanych
dokumentów np. listy obecności, umowy, karty obiegowe itp.
-
HISTORIA KONTAKTÓW* to mini moduł CRM
służący do zapamiętania historii kontaktów z osobami z bazy
kontaktów biznesowych. Dzięki temu modułowi można sprawdzić kiedy
ostatnio klient kontaktował się z Państwa firmą oraz czego ten
kontakt dotyczył. Można ustawiać przypomnienia np. skontaktować
się z klientem za tydzień. Przy pomocy historii kontaktów można
stworzyć także kartotekę osób np. pacjentów z historią choroby
itp.
-
KONTA POCZTOWE - ten moduł dostępny tylko
dla Państwa (nikt inny w firmie nie ma wglądu do tej sekcji)
umożliwia podgląd wiadomości e-mail na różnych kontach np.
prywatnych lub firmowych. Dzięki niemu można przed pobraniem
poczty z serwera internetowego skasować niechciane listy. Program
wyposażony jest w moduł antyspamowy do usuwania listów reklamowych
itp. Można go także wykorzystać do obsługi jednego konta
pocztowego przez wielu pracowników.
-
WIADOMOŚCI*- moduł dostępny w katalogu
WSPÓLNA PRACA umożliwia przygotowywanie wiadomości widocznych u
wszystkich pracowników korzystających z mAsystenta np. zebranie u
szefa godz. 15. W oparciu o wiadomości można także stworzyć bazę
wiedzy. Każda wiadomość może zawierać pytanie od klienta oraz opis
rozwiązania problemu. Dodatkowo do wiadomości można dodawać
dowolne dokumenty np. w formacie MS Word, Excel itp.
-
WZORY DOKUMENTÓW* - podobnie jak powyżej
moduł ten dostępny jest w katalogu WSPÓLNA PRACA i służy do
przechowywania wzorów spersonalizowanych dokumentów firmowych. W
tym module można przygotowywać wydruki pism z danymi osób z bazy
prywatnej lub biznesowej. Dzięki czemu w szybki sposób można
wydrukować np. karty obiegowe dla pracowników lub umowę od razu z
danymi klienta. Wystarczy wybrać wzór dokumentu. Następnie wskazać
z jakimi danymi ma być wydrukowany i... Ponadto program potrafi
odmieniać polskie imiona i rozróżniać płeć osób dzięki czemu
możecie Państwo generować dokumenty zawierające zwroty Szanowna
Pani, Szanowny Panie itp.
-
INNE MODUŁY INFORMACYJNE - program
posiada kilkanaście różnych modułów informacyjnych takich jak np.
informacje pogodowe, program TV, prognoza pogody, kursy walut,
spis polskich imion, rejestracji, kodów pocztowych i wiele innych
do których uzyskujecie Państwo dostęp między innymi z poziomu
Listy folderów (patrz sekcja
Pierwsze
kroki).
* - wspólne moduły do których mają dostęp
wszyscy pracownicy korzystający z programu mAsystent w Państwa
firmie. Dzięki temu w łatwy sposób można wymieniać się danymi, z
których na co dzień korzysta się w przedsiębiorstwie.
-
-
-
-
|